Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty
W sprawie zwrotów oraz reklamacji w pierwszej kolejności prosimy kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta sklep@epicfungi.pl.

Nasze produkty są zaplanowane (zgrzane łączenie na górze worka). Przecięcie plomby powoduje utratę gwarancji. Reklamacje przyjmujemy tylko nie otwartych zaplombowanych worków. W przeciwnym razie nie jesteśmy wstanie stwierdzić błędów w produkcji. W wiadomości prosimy załączyć numer zamówienia z datą zakupu, kilka zdjęć tak aby mieć dokładny podgląd na produkt, zdjęcie zgrzewu worka, zdjęcie etykiety z nazwą odmiany oraz opisać powód reklamacji.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru*. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

Imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu, numer zamówienia i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@epicfungi.pl

*Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m. in. umów:
8.1. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8.2. których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu np: growkity, grzybnia mające krótki termin przydatności do użycia.